Corporate

We helpen toekomstgerichte bedrijven en sectorfederaties proactief communiceren met hun medewerkers, investeerders en andere stakeholders. Met succes, want dankzij de kwaliteit van ons werk – van strategie tot uitvoering – rijven onze klanten de awards binnen.

Sinds Lexus zijn eerste model lanceerde in 1989, bleef de autobouwer onafgelaten innoveren in design, technologie en klantenservice. Vraag is hoe je dat sterk merk crosscultureel uitdraagt? Onze ervaring met cultuuroverschrijdende communicatie vertaalt zich in richtlijnen en communicatietools die de waarden van het merk en het bedrijf Lexus correct en consistent bewaken en toepassen in heel Europa.

Bottomline is het de klantenbeleving waarmee elk b2c-bedrijf zich onderscheidt. Ook daarbij helpen we Lexus met interne trainingstools, meertalige storytelling en scherminhoud voor zijn Europese retailers.

De beleving buiten de muren van de retailer is net zo belangrijk en heeft zijn specifieke uitdagingen om merkconsistentie te garanderen. Mede dankzij onze medewerking wist de 'LOFT by Lexus and Brussels Airlines' zesmaal op rij – dat is ongezien – de titel van beste luchthavenlounge in Europa binnen te rijven. Strategisch steunt het concept van de LOFT op Omotenashi* en biedt het zakenreizigers het summum van de Japanse gastvrijheid.

Het prestigieuze World Travel Awards riep de 'LOFT by Lexus and Brussels Airlines' meermaals uit als beste luchthavenlounge in Europa.
”Design van
wereldklasse”
Europees Milieuagentschap

Lexus is maar één voorbeeld. Tal van andere bedrijven en sectorfederaties doen een beroep op Landmarks' knowhow voor hun rebranding of het uitdragen van hun merkwaarden en corporate identity.

Zo deden we de rebranding van Cepi, de Europese federatie van de papierindustrie. Hun nieuwe identiteit straalt de transitie uit van een Europese sector die volop inzet op innovatie, duurzaamheid en circulaire economie.

Voor EVERLAM, een toonaangevend Belgisch bedrijf, versterken we de marktdifferentiatie met productbranding, animatie en video. Tegelijk promoten we de bedrijfscultuur.

Architecten en ingenieurs kunnen dankzij de PVB-folie (PolyVinylButyral) van EVERLAM hun creaties waarmaken. En bieden met hun gebouwen een veilige en inspirerende omgeving.

Na de rebranding van Ertico en de lancering op diverse mediakanalen, realiseerden we het jaarverslag. Een belangrijke bron van informatie over mobiliteit en Intelligente Transportsystemen (ITS) in Europa.

Communicatie kan altijd beter, scherper op tijd en nog accurater. Een mooi voorbeeld van hoe Landmarks dat doet is de app voor EDANA. De app vervangt diverse publicaties en bundelt complexe informatie over de non-woven sector. Gebruiksvriendelijk en realtime beschikbaar voor alle leden. Goed voor de award van 'Best Provision of Industry Information and Intelligence' uitgereikt door de European Association Awards.

Verplichte rapportage is ook een kans om de bedrijfsboodschap(pen) stijlvol over te brengen zonder verlies aan nauwkeurigheid of toegankelijkheid.

Sinds 1998 ondersteunt Landmarks GBL (Groep Brussel Lambert) in zijn investor relations (in het Nederlands, Frans en Engels) en won daarvoor de BVFA Award 'Best Financial Report'. De combinatie van onze heldere design en scherp projectmanagement met ons online redactioneel samenwerkingsplatform, verzekert tijdwinst en accuraatheid.

Maar geslaagde financiële communicatie overstijgt verplichte rapportage. De jaarverslagen en ESG-rapporten die we realiseren voor Cobepa onderbouwen de strategie van de investeerder: 'Partnering to build responsible prosperity for the long term'.

Non-woven textiel beschermde ons tijdens de COVID 19-pandemie. De Stat App van EDANA biedt haar leden complexe non-woven data.

Het VBO FEB (Verbond van Belgische Ondernemingen) is de officiële stem van het bedrijfsleven in België. Met zijn unieke expertise en sterke visie heeft het verbond invloedrijke impact op het sociaal-economische en beleidslandschap van het land. Sinds 2001 ondersteunt Landmarks het VBO FEB om de belangen van het bedrijfsleven te verdedigen (nationaal, Europees en internationaal) via digitale, evenement- en printcommunicatie.

De European Business Summits (EBS) slaan een brug tussen het bedrijfsleven en de politiek. Ze stimuleren discussies over de meest uitdagende Europese vraagstukken en smeden ideeën voor het Europa van morgen. Landmarks verzorgt de branding voor EBS en verzekert dat hun communicatie de diverse doelgroepen ook effectief bereikt.

Klantenbeleving is relevant voor om het even welke onderneming - misschien spreken we beter over 'stakeholder-beleving'. Dat omhelst de manier waarop een bedrijf met zijn stakeholders communiceert; klanten, maar ook medewerkers, partners, leveranciers, investeerders en prospects. Dankzij zijn trackrecord bij grote ondernemingen en federaties actief in tal van sectoren tilt Landmarks de communicatie - van concept tot uitrol - met de uiteenlopende stakeholders op een hoger niveau. Of om het met de woorden van het Europees Milieuagentschap te zeggen: "Landmarks levert design van wereldklasse”. Benieuwd hoe onze experten jouw communicatie-uitdagingen kunnen valoriseren? Geef ons een seintje.

 

*Het Japans begrip ’Omotenashi’ verwijst naar een unieke vorm van gastvrijheid, waarbij gasten worden verwelkomd met oprechte zorg, aandacht voor detail en een sterke focus op het voldoen aan hun behoeften en verwachtingen. Alsof ze zich thuis wanen. Het kan worden vertaald als ‘hartelijke gastvrijheid’ of ‘het streven naar perfectie in de dienstverlening’.

Andere expertise

Laat ons je helpen

arrow-right-circle