Sinds Lexus zijn eerste model lanceerde in 1989, bleef de autobouwer onafgelaten innoveren in design, technologie en klantenservice. Vraag is hoe je dat sterk merk crosscultureel uitdraagt? Onze ervaring met cultuuroverschrijdende communicatie vertaalt zich in richtlijnen en communicatietools die de waarden van het merk en het bedrijf Lexus correct en consistent bewaken en toepassen in heel Europa.
Bottomline is het de klantenbeleving waarmee elk b2c-bedrijf zich onderscheidt. Ook daarbij helpen we Lexus met interne trainingstools, meertalige storytelling en scherminhoud voor zijn Europese retailers.
De beleving buiten de muren van de retailer is net zo belangrijk en heeft zijn specifieke uitdagingen om merkconsistentie te garanderen. Mede dankzij onze medewerking wist de 'LOFT by Lexus and Brussels Airlines' zesmaal op rij – dat is ongezien – de titel van beste luchthavenlounge in Europa binnen te rijven. Strategisch steunt het concept van de LOFT op Omotenashi* en biedt het zakenreizigers het summum van de Japanse gastvrijheid.
wereldklasse”
Lexus is maar één voorbeeld. Tal van andere bedrijven en sectorfederaties doen een beroep op Landmarks' knowhow voor hun rebranding of het uitdragen van hun merkwaarden en corporate identity.
Zo deden we de rebranding van Cepi, de Europese federatie van de papierindustrie. Hun nieuwe identiteit straalt de transitie uit van een Europese sector die volop inzet op innovatie, duurzaamheid en circulaire economie.
Voor EVERLAM, een toonaangevend Belgisch bedrijf, versterken we de marktdifferentiatie met productbranding, animatie en video. Tegelijk promoten we de bedrijfscultuur.