Dixit Nobelprijswinnaar Scheikunde, Linus Pauling: “Chemie heeft impact op elk aspect van de hedendaagse wereld - zelfs politiek en internationale relaties.”
Al meer dan 25 jaar ondersteunt Landmarks de communicatie van de European Chemical Industry Council (Cefic) met strategische, inhoudelijke en creatieve oplossingen. Met succes. Of het nu gaat om bewustwording, informatie, externe of interne communicatie, dankzij het 'Design Thinking'-model van Landmarks worden de doelstellingen ook effectief behaald.
Het trackrecord van onze communicatie-experten bewijst dat ze complexe informatie begrijpelijk kunnen ontsluiten. Hoe leg je bijvoorbeeld aan een divers publiek de werking van oleochemicaliën uit? Wat de voordelen zijn en hoe ze bijdragen aan een meer duurzame toekomst? Een '2 minuten'-video klaarde de klus.
Ook voor Euro Chlor schreven en produceerden we een '10-minuten'-video over de verrassend brede toepassingen van chloorchemie in ons dagelijks leven. Daaraan koppelden we de campagne '17 Successes': 17 menselijke verhalen die de sociaal-economische bijdrage van de Europese chloorindustrie in de kijker zetten.
Sustainable Fuels promoot het gebruik van brandstofcomponenten (ethers) om de uitstoot te drukken en energie-efficiënte te boosten. Op die manier overbrugt het de kloof tussen chemicaliën en duurzaamheid. De branding en video die Landmarks realiseerde, illustreren de haalbaarheid van die oplossingen compatibel met de bestaande infrastructuur.
En nu we het toch over alternatieve brandstoffen hebben, waterstof biedt een hernieuwbaar en koolstofvrij alternatief. Terwijl de waterstof-brandstofceldivisie van Toyota de mogelijke toepassingen onderzoekt, nemen wij hun branding voor ons rekening.