Mobiliteit

De combinatie van innovatieve eigendomsvormen, technologie en beleid zorgt voor een revolutie in de manier waarop we ons verplaatsen. Landmarks helpt zijn klanten op weg richting die boeiende mobiliteitstoekomst door middel van visuele identiteit, branding en informatiedesign.

Grondstoffenschaarste en de zorg voor het milieu stimuleren nieuwe vormen van mobiliteit. Spelers die de uitdagingen aangaan en nieuwe wegen durven inslaan, verwerven een concurrentievoordeel. Volgens McKinsey zal een grootstad die inzet op een geoliede mobiliteit tot 30% meer mensen kunnen 'verplaatsen' en de reistijden met 10% inperken1. Onze klanten staan in de voorhoede van de technologische, maatschappelijke en legislatieve omslag nodig om die mobiliteitsshift te realiseren. 

Intelligente Transportsystemen (ITS) laten alle vervoermodi met elkaar communiceren en geven reizigers toegang tot de informatie die ze nodig hebben om hun reis uit te stippelen. Ertico, een toonaangevende speler in dat gebied, pioniert met geconnecteerde, geautomatiseerde, stedelijke en groene mobiliteit. En werkt daarvoor samen met voertuigfabrikanten, leveranciers, onderzoeksinstellingen en overheden. Landmarks gaf Ertico een rebranding die hun ambitie weerspiegelt en blijft merkondersteuning en eventbranding bieden voor hun Europese en wereldwijde ITS-congres.

iomob bewijst de kracht van ITS. Het internationale technologieplatform voor mobiliteit maakt naadloos, multimodaal reizen mogelijk over een open netwerk van mobiliteitsproviders. Landmarks ontwikkelde richtlijnen voor hun brand, zette hun identiteit scherp en creëerde hun tagline en een visuele 'mobile first'-uitstraling.

De technologie van iomob’s biedt een eersteklas reisplanner en multimodale mobiliteit in 270 steden.
Sinds de introductie van 's werelds eerste hybride elektrische productieauto meer dan twee decennia geleden, leidde Toyota de weg naar een geëlektrificeerde wereld. Vandaag biedt het met Kinto een naadloze beleving van verschillende vervoer- en betaalmodi.

Ook Toyota past zich aan nieuwe vormen van mobiliteit aan. Hoe kan 's werelds bestverkopende automerk2 de shift van pure autoverkoop en -onderhoud naar mobiliteitsprovider rendabiliseren bij hun retailers? Dat is een kolfje naar de hand van Landmarks. Met onze 'Solutions Guides' en posters informeren we het Toyota-netwerk over de complexe transitie naar e-mobiliteit en haar verstrekkende gevolgen voor de business. We brengen alles duidelijk in beeld via een weldoordachte mix van data en infografieken.

Hoe kunnen we onze legendarische klantenservice verzekeren nu de retailbeleving steeds meer online verloopt?' is een uitdaging voor Lexus Europe. Met de lancering van online reservaties helpen we hen communiceren via digitale kanalen.En naarmate aandrijvingstechnologie zich verder ontwikkelt, zet Landmarks de faciliteitsnormen op een rij. Die benadrukken de belangrijkste acties nodig voor een succesvolle pan-Europese lancering van de EV-strategie.
 
De nieuwe mobiliteit vereist aangepaste veiligheidsnormen. Het European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) test de veiligheid van nieuwe voertuigen: een crash vermijden, bescherming bij een ongeval en de postcrashveiligheid. En geeft het voertuig een onafhankelijke waardering door middel van sterren. Landmarks helpt Euro NCAP met de update van hun branding en hun stakeholdercommunicatie.
Vormen van eigendom, milieuoverwegingen en aandrijftechnologie dragen allemaal bij tot hoe we ons op andere manieren verplaatsen.
"We kunnen de wind niet veranderen, maar wel de stand van de zeilen"
Aristotle

Het is open deur: onze mobiliteit evolueert. En dat zal ze blijven doen onder invloed van technologische innovatie en de zorg voor het milieu en de maatschappij. De Griekse filosoof Aristoteles verwoordde zo'n onvermijdbare evolutie als volgt: "We kunnen de wind niet veranderen, maar wel de stand van de zeilen." Landmarks helpt zijn klanten om nieuwe, groenere paden te ontginnen in dat boeiende landschap. Ontdek wat onze experten voor jou kunnen betekenen.

1 McKinsey “Seamless urban mobility”
2 Toyota group sales of 11,233,039 in 2023

Andere expertise

Laat ons je helpen

arrow-right-circle