Grondstoffenschaarste en de zorg voor het milieu stimuleren nieuwe vormen van mobiliteit. Spelers die de uitdagingen aangaan en nieuwe wegen durven inslaan, verwerven een concurrentievoordeel. Volgens McKinsey zal een grootstad die inzet op een geoliede mobiliteit tot 30% meer mensen kunnen 'verplaatsen' en de reistijden met 10% inperken1. Onze klanten staan in de voorhoede van de technologische, maatschappelijke en legislatieve omslag nodig om die mobiliteitsshift te realiseren.
Intelligente Transportsystemen (ITS) laten alle vervoermodi met elkaar communiceren en geven reizigers toegang tot de informatie die ze nodig hebben om hun reis uit te stippelen. Ertico, een toonaangevende speler in dat gebied, pioniert met geconnecteerde, geautomatiseerde, stedelijke en groene mobiliteit. En werkt daarvoor samen met voertuigfabrikanten, leveranciers, onderzoeksinstellingen en overheden. Landmarks gaf Ertico een rebranding die hun ambitie weerspiegelt en blijft merkondersteuning en eventbranding bieden voor hun Europese en wereldwijde ITS-congres.
iomob bewijst de kracht van ITS. Het internationale technologieplatform voor mobiliteit maakt naadloos, multimodaal reizen mogelijk over een open netwerk van mobiliteitsproviders. Landmarks ontwikkelde richtlijnen voor hun brand, zette hun identiteit scherp en creëerde hun tagline en een visuele 'mobile first'-uitstraling.